God kväll!

Å nu va det kvällning igen...dags och sova snart. Jag hade lovat mig själv att jag skulle gå och lägga mig i tid idag, just bara för att jag har hela helgen framför mig med jobb från morgon till kväll. Har en känsla av att det inte kommer bli så om jag känner mig själv rätt...Klockan rusar iväg alltid känns det som! Måste tvätta klart, byta sängkläder och plocka i ordning innan jag går och nanar, och det lär ju ta sin lilla stund.

Fikan med den gravida var trevlig som alltid! Där rusade tiden också iväg, hon va här över 3 timmar, men kändes som en halv...det är väl iofs tur att tiden går undan med sina vänner.

Alltså...jag märkte en sak tidigare idag! Något som jag som vanligt inte kan skriva om rakt ut här! Men jag säger bara en sak; TACK SOM FAAAN att det blev som det blev!!! Ibland är det nog bara meningen att saker ska bli som dom blir...har deppat lite över en specifik situation, men idag inser jag att det kunde inte blivit bättre än vad det blev!

Blir nog inte mycket bloggat i helgen eftersom det inte lär hända så mycket! Jobb och jobb...

Hörs i morgon hoppas vi!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0