Fyllekajan e igång igen...

Som vanligt ger jag mig ut på hal is och bloggar i onyktert tillstånd! Är alltid lika roande att läsa dagen efter och se vad man ådstakommit för lustigheter! =)

Klockan är strax två nu och tjejerna har precis lämnat mig! Jag är som vanligt pigg som en mört och kan inte sova! Trots att jag skall jobba i morrn! Jag lär nog va sådär vacker när jag sitter i kassan i morrn..haha! Kvällen va i alla fall hur trevlig som helst! Singstar blev det massa av och som vanligt så regerar jag på det planet =) Har faktiskt aldrig blivit slagen i Singstar på EN ENDA låt!! Det ni! Kan ju iofs bero på att alla mina vänner sjunger pissdåligt! Ha ha! Men jag e nöjd så länge jag vinner i alla fall!

K gick ut ikväll trots att han lovat att köra mig till jobbet i morrn...ja, det är ju inte mitt körkort som ryker så jag skiter ju i vilket, bara jag kommer dit hel och ren =)

Har försökt undvika att skicka för många fylle-sms och mail...men bloggen kunde jag ju inte hålla mig från =) Hörs i morrn!

Puss //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0