Faktoranalys...

Har denna dagen bestått av, och tro det eller ej; det va faktiskt skitkul!! Trodde aldrig jag skulle höra mig själv säga att statistik va kul?! Men jag tycker nog att det är mestadels ganska kul! Bara man fattar, vilket kan vara en ganska lång process, så är det kul och extremt användbart!

Idag har varit en bra dag på många sätt...vad det innebär tänker jag inte skriva rakt ut här, för jag har knappt erkänt det för mig själv ännu...trots att det funnits i min hjärna i två år snart...Men som sagt; en bra dag med många framsteg! Eller framsteg...vetti tusan vad jag ska kalla det, jag är nöjd med dagen helt enkelt! Intressant är oxå att ens preferenser kan ändras så mycket! Man tror att man vet vad man vill och vad man söker, tills verkligheten slår dig i ansiktet! DÅ vet du vad du verkligen sökte...Konstigt....

Ikväll ska jag träffa "den gravida" som varit på MVC och tittat på sin bebbe! Alltid kul! För henne alltså....jag personligen tycker att det är föga intressant, men man måste ju ha förmåga att glädjas med andra! Ha ha! Fattar inte helt ärligt glädjen med barn!? Men min "mamma-gen" utvecklades nog aldrig riktigt! Kan tycka att vissa barn kan va söta och trevliga och så...men att frivilligt skaffa?! Nope not at the moment please!

Kanske lägger in ett inlägg senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0