Ett kort inlägg

-innan jag sticker till Hstd. Spenderade som sagt hela dagen igår på arbetet, och det var ingen rolig dag vill jag lova! SÅ lite folk, och tiden kändes som ett halvår, fast det egentligen bara handlade om 9 timmar... Så det va väl inge roligt precis... En annan skum sak; jag kände mig lite hes hela dagen igår på jobbet, men ingenting jag reflekterade jättemycket över! I morse när jag vaknade va min röst totalt försvunnen!! Detta är ingenting som brukar hända mig så jag fick ju panik!! Började springa runt här och försökte fånga en katts uppmärksamhet med min helt obefintliga stämma! Dom såg mest livrädda ut och försökte undkomma sin skogstokiga matte! Nu har jag fått tillbaks litegrann av rösten, men låter som en kråka som rökt för mycket blandat med lite gnissel i mellan åt! Ha ha! Låter inte klokt! Tur att jag inte har nån redovisning i dagarna!

Nu bär det iväg mot skolan för statistiklektion nummer två. Har min aboluta favoritlärare idag så jag e övertygad om att det kommer gå vägen! Måste hinna köpa cigg innan så därför bör jag nog åka typ NU! Hörs säkert ikväll!

Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0