..........

Börjar ogilla dom där rubrikerna! Svårt att komma på ju!

ÅH fick nyss reda lite grejer...å inte vilka grejer som helst! Ni vet sånt där "top-secret" skvaller som hade fått vilken människa som helst att tappa hakan! Sånt där som får mig att sitta och klia mig i huvudet och fundera även om det inte har ett dyft med mig att göra! Men personen i fråga sa bokstavligen att hon va tvungen att döda mig om jag berättade det för nån! Ha ha! Inte för att jag skulle berätta heller, för jag är inte typen som sviker ett förtroende! Men det va verkligen skvaller av HÖGSTA klass! Bättre än vilken dålig tv-såpa som helst! Mmm...nåt kul har jag ju att fundelera över nu i alla fall!

Jag har kommit en bit på mitt arbete men fastnat lite... Vet inte om det är för att jag egentligen är klar eller för att min inspiration dog. Jag ska i alla fall damma och städa i ordning lite här nu tänkte jag. Få en paus ifrån datorn är ju aldrig fel =)

Ha ha nåt annat som hände igår! Jag och en kompis...en ny kompis kan man väl kalla honom.... Ja, vi satt i alla fall och pratade osså säger jag nånting i stil med "faan vad jag svär!" för jag är ju värre än vilken manlig gruvarbetare som helst då det gäller svordomar! Då säger han; "Jag svär faktiskt aldrig!" Å jag blev helt stum! Finns det så ordentliga människor, eller ska jag börja misstänka att det är nåt fel på honom?! Trodde bara att det va djupt kristna människor som inte svor, och vad jag vet så är han inte det.... Men där sitter jag å ska va tjejig och allt osså svär jag värre än jag vetti fan vad? Kände mig lite dum nästan.... Men jag vet inte, kanske är normalt när man blir vuxen att inte svära?! Eller är det nåt fel på han....Hmm, får fundera på den en stund!

NU ska det städas lite mina vänner!

//L

Kommentarer
Postat av: D

Samma som innan... tror jag

2009-03-23 @ 20:48:39
URL: http://dannemannen.dyndns.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0