...

Klockan är nu halv tolv och jag är på god väg med första uppgiften av två... Det går inte fort, men det går! Å det är väl huvudsaken... Kommer väl troligen att stanna uppe några timmar till. I alla fall för att färdigställa den första uppgiften, så får jag ta den andra i morgon...fy vad jag inte gillar att va sent ute!

Jag har typ lyckats förstöra hela datorn oxå...skitsmart! Skulle uppgradera min msn, vilket jag gjort många gånger förr! Men denna gången har jag pajat hela skiten! Msn går inte att logga in på längre, och explorer e helt död! Jag hatar Firefox! Nu har jag ju som tur den oxå, så att jag kommer ut på nätet alls! Men explorern funkar inte what so ever! Nu har jag tagit bort både explorer och msn från min dator så skall jag prova att installera dom på nytt i morgon! Men jag kan ju inte leva utan min msn!! E ju plågeri! Tänk va man e beroende ändå? Sjukt!

Ja ja, detta va en liten pausblogg ifrån mig! Hörs och syns igen!

Puss //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0