Dålig humor och vad män egentligen menar med vad de säger!

Påtal om sjuk humor i mitt förra inlägg.... Jag vet att det bara finns en person som matchar mig där och det är miss T. Kan bero på att vi spenderat så många dagar och timmar ihop i vårt liv att vi blev likadana!? Jag vet inte... Men under de åren vi var som tightast så bodde jag ju i stort sett hemma hos henne! Å säg vad vi INTE gjorde ihop?! Ha ha! Idag i alla fall så skulle jag spendera mig åt att skriva ihop en liten lista som jag skulle ge till en manlig vän. Listan hette "Vad mannen säger men egentligen menar". När min fantasi tog slut så visste jag precis vem jag skulle ringa! Miss T såklart!! Å självklart kunde hon komplettera mina redan sjuka/dåliga skämt med några ännu bättre!! Jag har nog seriöst inte skrattat så mycket på länge...Hon har en rapphet blandat med ironi som hon, jag och några få ytterligare människor på denna jord är begåvade med, ha ha ha ha! Vill ni ha några exempel? Detta handlar alltså om hur mannen försöker få sig att framstå via nätet, och hur han säger det på:

 1. Jag har rakat huvud = Jag är flintis
2. Jag är välbyggd = Jag har ölkagge
3. Jag är egen företagare = Jag ägnar nätterna åt nätpoker och dagarna hos ATG-ombudet
4. Jag anser att man bör ha provat allt innan man dör = Jag är knarkare och är aldrig trogen.
5. Jag är en ömsint älskare = du kommer somna direkt och inte känna ett skit!
6. Jag gillar långa promenader i skogen = Öhhöööhöö FATTA va mycket man kan göra i skogen!!? Öhöööhööhö!
7. Jag trivs ju inte direkt på jobbet men det är ju ett jobb i alla fall = Jag är inne på mitt tredje år av samhällstjänst.
8. Jag har ett stort umgänge = Jag är medlem i AA.

Jaa, såhär höll vi på! Ha ha! Listan är väl på 20 punkter ungefär men ni fattar konceptet liksom?? Jävligt kul hade jag i alla fall! Den med ömsint älskare fick mig att trilla ihop på golvet i en hög av skratt! SÅ kul tyckte jag att det var!!! Men sen som sagt så är min humor av lite egen klass oxå... ;-)

Det va dagens roligaste! Håll tillgodo!

Puss//L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0