Dag två avklarad

-bara en kvar! Gött! Ser nu fram emot en hel kväll hemma! Lite annat än igår då man inte va hemma innan halv tio! Skall ju mestadels plugga, men jag tänkte unna mig nån timmas paus och kolla på andra chansen senare ikväll...kan ju vara spännande! Schlagernörd som jag trots allt är! ;-)

På jobbet hände inga skandaler alls! Har varit på mitt bästa humör idag i alla fall! Varit så jäkla flamsig som bara jag kan. Drar av min egna, helt hemgjord skämt konstant, som ingen annan än jag tycker är speciellt roliga. Folk skrattar mest ÅT mig på grund utav att jag skrattar så hysteriskt åt mig själv! Ha ha, hur kul som helst! Det är väl det som skulle vara mitt största hinder inför en potentiell komiker-karriär; att jag viker mig totalt åt mina egna skämt! Skrattar gärna minst en kvart oxå...ja ja, att man är skev det visste man ju egentligen redan. Kul har jag haft i alla fall!

Hörs säkert igen!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0