Dag två av min meningslösa jobbarhelg!

Knappt nån idé att blogga dom helgerna jag jobbar för det händer ju ingenting värt att tala om!! Har bara suttit i gula villan och möglat! Knappt nåt folk heller, och dom som va där va så tråååååkiga så att jag kan dö! Det är faktiskt så! Ibland har man bättre kunder än annars! Är precis som att ett visst folk åker vissa dagar! Idag har folk vart så tjuriga så det har inte spelat nån roll hur trevligt jag har sagt "Heeej!!!" eller viftat trevligt med ögonfransarna! Helt omöjligt att charma dom! Då e jobbet pest!!

Annars har jag mest bara längtat hem idag *s*. Varför tänker jag inte tala om! Det kan ni ta och fundera på! =) Men jag behåller den för mig själv än så länge!

Nästa helg är det äntligen dags för lite partaj!! Som jag har längtat! Nåra tjejkompisar kommer hit på fredagkväll och käkar, sjunger singstar och pimplar vin! Lovely!! Känner att jag verkligen behöver det!

Denna veckan kommer jag nog va hemma mestadels...jobbar kväll på onsdag och torsdag, men sen ska jag bara va hemma och planera min ämnesfördjupning som jag håller nästa tisdag! Gött!! Att va hemma alltså!

Nu ska jag gå tillbaks till mitt!! =)

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0