Baksmälla och tråk!

Tjena bloggen....
Blev inga mer inlägg igår! Baksmällan kom smygande på seneftermiddagen, som alltid med mig, och därför va kvällen mest en ren plåga!! Jag va ju tvungen att plugga oxå inför morgondagens redovisning och det va ju inte det roligaste!? Ikväll blir det nog att sitta uppe halva natten kan jag tro för att lyckas hålla en "okej" redovisning i morgon, men vi får väl se hur det går.... Det är bara killarna och jag i skolan i morrn, så sammanlagt skall jag redovisa inför 4 elever och 2 lärare. Så hemskt borde det ju inte kunna bli? OM jag inte får massa jobbiga frågor vill säga...

Ska åka till jobbet nu strax. Inte så jävla sugen kan jag säga...Men jag e sugen på att köra bil e jag! Blir alltid det på våren när solen skiner! Vi satte faktiskt på sommardäck igår...Eller inte vi, HAN satte på dom...Så det är ju bäst för honom att det inte blir mer snö nu för då vet jag vem som byter däck vid sex-tiden på morgonen!

Måste gå och platta håret nu...ser ut som en skata sovit i mitt huvud i natt! ;-)

Puss //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0