Ännu en tråkig dag till ända

Jag skäms! Hur tråkigt liv får man lov att ha?! Det börjar bli pinsamt när människor frågar mig vad jag gillar att göra eller vad jag gjort; "Nää pluggat bara..." Å sen kommer man inte på nå mer!!? Just för att det inte händer nåt mer! Tack gode gud att Prag närmar sig me stormsteg. Hade det inte gjort det vetti tusan hur jag överlevt! Idag gjorde jag i alla fall klar regressionstentan och faktoranalystentan! Bara logistisk regression kvar! Å den gör jag i morrn! Fatta att i morrn ska jag va hemma! HEMMA?! Det känns helt sjukt skönt! Å har jag riktig tur så får jag ännu en sån dag på fredag. Visst, jag har hur mycket som helst att göra, men känslan av att få sitta hemma och göra det är ju kanon! Igår hade vi dessutom vår sista föreläsning, så nu är det bara ett fåtal tillfällen kvar i skolan, sen e det bara hemstudier kvar denna termin! Lovely! =)

Helgen jobbar jag ju as usuall...men det ska bli rätt skönt att syssla me nåt annat! Har inga andra planer faktiskt! Nu ska jag laga spaghetti och köttfärssås! SÅ tråkigt, men jag lagar ju aldrig mat längre så jag borde ju inte klaga! Har tappat lust och energi till det mesta!

En extra PUSS till miss A idag för att hon kom hit och gav mig en liten present för att hon tyckte jag verkade så trött och sliten! Guld värda mina vänner! =)

Puss

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0