21/3 2009

Blir inte så många inlägg nu per dag...men så är det ju i perioder!

Dagen har endast innehållt jobb...jobbade 9-17 ungefär och nu när jag kom hem har jag mest slappat! Är ganska glad idag av nån anledning...vet egentligen inte vad det är men känner mig bara allmänt happy! =)

Jobbar ju i morgon med, så helgen har nog inte så mycket spännande att bjuda på! Igår va jag ensam hemma då han som bor här va på rymmen som vanligt! Ikväll såg jag han 5 minuter sen somnade han på soffan, å då hamnade ju jag här igen! Ovanligt liksom?? Nä inte så....

Har lyssnat ihjäl mig på Tingelin-låten de senaste dagarna! För att prata om NÅT som e aktuellt! Har ju blivit värsta kalabaliken tack vare det där numret ifrån melodifestivalen i lördags och jag förstår verkligen inte varför?!! Alltså ryssar kan nog inte känna igen en show när dom ser den? Jag tycker det är det roligaste på flera år! Söker ni på "Tingeling goes Russia" på youtube och kollar den versionen som e typ 7 min så får ni ju se den bästa versionen! Kommentaren "Moskva betyder pälsmössa på ryska" resulterar i att jag viker mig VARJE gång! Även "you're fucking worst" e hur kul som helst!! Kalla mig gärna en människa me låg humor det kan jag ta så länge jag får titta på Tingeling minst 10 gånger om dagen! *asg*

En annan låt som jag upptäckt är Lily Alens "Fuck you", den heter nog inte så på riktigt, men funkar att söka på det på youtube! Sån brillians va längesen jag mötte i låtskrivarvärlden! Jag är ju inte den snabbaste och låten kom nog ut för över ett halvår sen, men att DEN låten är skriven till Georges W Bush gör den bara så otroligt bra!! Kan lyssna på den over and over....

NU ska jag ge mig ut i spacen och leta upp nån kompis =)

Puss //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0