19:e mars!!

Vet ni vad??!!! Jag lyckades få tag i biljetter till U2!! Så den första augusti bär det av till Ullevi! Tänk? Bono OCH Bruce samma sommar?! Springsteen slår ju absolut allt, jag är ju definitivt ingen U2-fan, men ska bli kul som tusan ändå! Åker dit med bror och en kompis! =)

Idag har jag bara suttit hemma och pluggat! Har varit ofattbart skönt alltså! Trodde inte jag kunde älska mitt hem så mycket! Men när man inte varit hemma på jättelänge så är det en otrolig känsla att bara få "va" hemma! I helgen blir det jobb hela långa helgen, både lördag och söndag! I morgon kan jag förhoppningsvis få stanna hemma oxå. Har inte snackat med mina klasskompisar än om vad de tycker, men eftersom jag gjort klart det sista på statistiken idag så borde jag inte behöva åka ner!? Nä, det bestämmer vi att jag inte måste...

En annan sak som 19:e mars bör hedras med: Första kaffen på uteplatsen i solskenet! SO lovely! Underbar känsla första gången man kan sitta ute på våren tycker jag! Den är värd att skrivas in i almenackan!

Hörs igen
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0