090304

Morrn morrn! Sitter här och skriver ihop en miniredovisning till morgondagens skola... Skönt att ha gjort av tre redovisningar på en vecka! Känns helt sjukt skönt att man klara det! I morgon är det en mindre allvarlig lektion oxå, men en gammal stofil som bara tjatar och tjatar om vad hon har gjort i sitt liv, så hon lär ju säkert inte lyssna på vad vi har att säga ändå!

Ska skriva hela dagen idag. Har inte planerat in nånting då detta var en av de få dagar jag faktiskt är hemma! Bäst att passa på att skriva allt man hinner idag! I morrn e det skola och sen skall jag fika me "den gravida". Har inte setts på två veckor nu, och det är rätt länge för att va oss! Ska bli mysigt! =)

Åh jag måste berätta om en grej i skolan igår, vi har världens fulaste/roligaste lärare just nu. Han e jättebra och så, men han suger verkligen på engelska! Tycker jag att jag är kass, så e han fan värre! Han översätter ALLT ordagrannt från svenska till engelska, och ibland kan det bli sjukt kul! Igår skulle han säga till två killar i klassen att de måste sätta igång med sina handledningar inför uppsatsen, men att bollen ligger hos dom! Då säger han "Hey guys, you have to contact me soon, because dont forget that you have the balls!" *asg* Fy fan vad vi vek oss, och han me, för han hör ju hur jävla dumt det lät! "You have the balls", ha ha! Å dom bara "ehh jo vi vet"! Ha ha, sjukt kul!

Åh bara två veckor kvar till The Studio! Eller inte ens två veckor, för det är ju faktiskt nästa helg. Kanon att jag har lagt undan pengar oxå, så kan man verkligen bara sticka iväg och ha det gött! Kul, kul! Helgen kommer endast att gå åt till jobb och plugg, jobbar 11-21 fredag, 8-17 lördag och 11-17 söndag. Timmarna som blir över på kvällarna måste jag plugga på! Lyckades ju övertala min handledare att få helgen på mig så det va ju guld...

Nähäpp, back to the reality!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0