Varför ens bry sig om att välja?!

Ja vad betyder då denna rubriken? Rubriken syftar på hur stark ens förnekelse kan vara då det handlar om att befatta sig med något jobbigt? Varför ens bry sig om att välja väg när man innerst inne vet att alla 1000 vägar bär till samma mål? Vad spelar det då för roll vilken väg jag väljer? Nä, precis det spelar ingen som helst roll! Lik förbaskat så envisas man med att lägga ett ton energi på att "reda ut", "välja rätt" och "anstränga sig"! Det spelar ingen roll hur jäkla mycket jag anstränger mig, hur många timmar jag lägger ner på att reda ut för jag är på väg åt ett håll och jag tror inte att vilda vargar skulle kunna stå i vägen för vart jag är påväg! Men det är så h-vetes jobbigt! Det har tagit över ett halvår av mitt liv nu och jag står fortfarande kvar på samma plats och stampar! Skit med....

Ja ja, har inte så mycket mer vettigt att komma med idag. Jag har jobbat som ni vet och det funkade väl rätt okej....Jobbade till och med över till stängning och inte dog jag av det heller! Lite med tanke på att jag jobbar 0 (noll) sena fredagar på hela sommaren så kunde det väl gå an?! ;-) Resten av helgen skall spenderas på jobbet å hade det inte vart för att jag lovat A att köra på söndag morgon så hade valet mellan att stanna hemma i morrn kväll och gå ut och supa skallen i bitar varit ganska enkelt...nu vetti fan?! Kanske ska gå ut och undvika att supa skallen i bitar, snarare dansa bort mina bekymmer istället? Kan funka =)

Hörs i morrn!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0