Vaken och pigg som en mört!

Midsommardagen brukar inte vara känd för att vara den dagen på året man är mest pigg på, men jag måste säga att jag mår oförskämt bra! Det blev inte så sent igår och det är nog en stor anledning till att jag vaknade utan baksmälla idag.

Dagen igår ägnades mest åt städning och "pyntning" av mig och mitt hem. Trots ösregn så band jag självklart min krans och den blev ganska fin. I vanlig ordning så hade jag den på mig första halvtimman sen åkte den av. Det är ju tungt och kliar!! Men men, en tradition är tradition! Se bild nedan =)

Festen var jättelyckad! Det var en liten omsättning på folk bara. Tre blev sjuka, men fyra nya dök upp så det spelade ju mindre roll, och allt var jättekul! Dock så var festen som vildast redan vid 22 tiden, med folk dansandes på borden etc. så efter det så blev folk helt utkörda, haha! Lite kul va det allt! Men jag tror vi gick och la oss vid 02.00 redan, och för att vara en av våra fester så är det sjukt tidigt! En av grannarna hade tydligen vart här vid 03 i natt och blivit helt besviken när allt var nedsläckt, haha! Han va helt övertygad om att festen va som bäst vid den tiden sa han, hahaha!

Idag vet jag inte vad som händer. Jag är medbjuden på en fest med en jobbarkompis men jag vet inte hur sugen jag är på att följa med dit. Jag är sugen på att gå ut en sväng, men jag får se...Just nu så vill jag först och främst ha ordning i min lägenhet och fräscha till mig själv, innan jag bestämmer om jag är redo för ännu en fest så vi får se...



Jag avvek ifrån det rosa temat i år =) I vanliga fall är min krans alltid gigantisk och rosa! =) Men fin blev den!

Vi höres igen mina vänner!

Puss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0