Vaaarmt!!!

plågsam värme just nu alltså! MEN jag klagar inte! Nej då...bara påpekar att det är jävligt varmt!

Jog jobbade till typ fyra idag. Skulle jobbat till fem, men där fanns ingenting att göra så jag höll nästan på att dö av tristess! Strix-snubbarna hoppade på mig direkt när jag kom ner i kassalinjen idag! Självklart!!? Vad har jag gjort för ont? Dock utan utrustning så det va väl okej...men dom kom ihåg mitt namn och va såååå trevliga...hrmmm...sen va det en dum jävel på jobbet som lyckades skämma ut mig ordentligt idag! Jag tror aldrig att dom kommer nära mig me en kamera igen, vilket iofs är toppen, men jag gillar inte att bli framställd som fjortis vilket hon lyckades jävligt bra med! Idiot...

Nu efter jobbet har jag fikat med S...suttit i skuggan me min kaffekopp för nåt annat orkar man knappt! Pratat en stund med T i telefon oxå. Hon har rabblat upp alla ställen vi ska och inte skall gå till i Sthlm...vet inte om den där stan e nåt för mig egentligen!? Rave-partyn som håller på i 36 timmar och liknande...Massa brats och drägg överallt! Jag vill typ hänga på rock-pubar och dricka öl! Det är mer jag på nåt sätt... Men vi får väl se vad vi hittar på. Kul ska det bli i alla fall! =D

Nu ska jag fortsätta bekämpa värmen resten av kvällen! Orkar ju inte göra nåt! Orkar inte ens laga mat! Asjobbigt är det!! Kanske hörs senare, annars hörs vi i morrn!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0