Torsdag den 25:e juni!

Ibland älskar jag mitt jobb!! Den som klagar på att vi har dålig lön kan ju ta sig nånstans! Jag menar, jag har inte jobbat speciellt mycket! Halva maj va jag ledig iom skolan, första veckan i juni hade jag semester iom Springsteen. Sen har jag bara jobbat några strödagar, men fick ut en helt okej lön ändå!! Jag fattar inte?! Skitbra e det i alla fall!

Igårkväll hände ungefär det som var planerat! Jag satt hos min brorsa nåra timmar. Va där ensam för han orkade inte hålla mig sällskap, så jag satt på hans uteplats, läste min bok och drack kaffe. Läser "min far hade en dröm" av Barack Obama. Faktiskt jättebra bok! Han skrev den innan han blev president och det är typ memoarer av hans liv. Han har haft en rätt speciell uppväxt som enda svarta personen i en vit släkt, så hans liv har vart fullt av konflikter i rasfrågornas USA, med tanke på att han aldrig känt att han hört hemma varken bland den vita eller den färgade befolkningen... Hans uppväxt har gett honom ett väldigt intressant perspektiv tror jag. Han är nog förmögen att se saker som andra inte kan...Lite av båda sidor liksom...Hmm...Intressant att läsa om i alla fall, å den är skriven ruskigt bra!!

Efter jag vart hos brorsan så träffade jag E och V. Vi satt ute på grönområdet här och drack lite vin och tjötade skit fram till 01 ungefär...jättemysigt, men totalt myggbiten!!

Nu ska jag åka hem till S. Jag skulle vart på stranden, men hon lockade med sin trädgård och sin pool så dit får det bli! Jag sätter ju inte mitt frusna ass i havet som det är nu ändå, men en pool med 22 grader skulle kunna funka ;-) Bilder på tatueringen har ju utlovats för väldigt längesen och här kommer dom...Min rödbrända rygg ingår på köpet!! Vi hörs säkert ikväll!

Lite skum bild tagen uppifrån men ändå...



Lite närmre...



Har lärt mig att verkligen verkligen tycka om den! Den är JAG och det var det som var meningen! =) Jag gjorde den ännu mer min med "qvisten" runt hjärtana me!

Puss//L

Kommentarer
Postat av: D

Snyggt... lite sexig dam på köpet också ;)

2009-06-25 @ 19:07:39
Postat av: L

Haha! Hmm....Tack! ;-)

2009-06-25 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0