Tisdagen den 9:e juni!

Åh vad underbart att vara ledig!! Jobbar inte förrän fredag denna veckan, och det är välbehövligt att inte göra nånting!!

En resa bokades till den andre som bor här igår kväll. Det blev inga fem veckor som han först sa, utan 2 och en halv ungefär! Det är ju perfekt! SEMESTER! ;-) Jag tycker verkligen att det ska bli asskönt! Har massor just de veckorna med! Ska till Norge på jätte-fest den 11:e juli, sen fyller jag ju år och ska fira det, sen ska jag kanske åka och hälsa på miss T i Sthlm oxå! Kul! =)

Åh lägger in låttexten till en underbar låt som heter Fade away, som jag skrev om igår. Den handlar om när man känner att man håller på att glida ifrån någon som man egentligen inte vill. Alla måste ju någon gång ha upplevt känslan av att en människa tappat intresset för en och man känner hur man mer och mer tappar greppet om den personen?

Well now you say youve found another man who does things to you that I cant
And that no matter what I do its all over now between me and you girl
But I cant believe what you say No I cant believe what you say...
 cause baby, I dont wanna fade away, Oh I dont wanna fade away. Tell me what can I do what can I say.
Cause darlin I dont wanna fade away...

Well now you say that youve made up your mind its been such a long
long time since its been good with us
And that somewhere back along the line you lost your love and I lost your trust...
Now rooms that once were so bright, are filled with the coming night, darlin...
I dont wanna fade away, Oh I dont wanna fade away. Tell me what can I do what can I say. Cause darlin I dont wanna fade away...

You say its not easy for you And that youve been so lonely
While other girls go out doing what they want to do... You say that you miss the nights when wed go out dancing,
The days when you and I walked as two... Well girl I miss them too...
Oh I swear that I do. Oh girl!
I dont wanna be just another useless memory holding you tight
Or just some other ghost out on the street to whom you stop and politely speak when you pass on by...
vanishing into the night Left to vanish into the night, No baby
I don't wanna fade away...


Lyssna på den nån gång om ni får tillfälle! Snacka om gåshud!

Nu ska jag ta och fixa till mig lite för AK kommer hit på kaffe strax, sen ska jag ner till skolan i eftermiddag och hälsa på mina lärare! =) Hörs senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0