Tisdag 16 juni

Jahapp! Då var det dags för jobbarvecka igen! Eller igen å igen? Jag har ju bara jobbat i en vecka! Haha! Känns fortfarande ganska okej. Jag har lärt mig hitta balans på jobbet på ett helt annat sätt än vad jag kunde för några år sen. Idag ska det till ruskigt mycket för att stressa upp mig där! Ska dessutom handla idag så jag åker upp en timma tidigare. Det är ju massa skit som skall införskaffas innan midsommar, å eftersom jag inte är ledig nu innan midsommarafton så får det fixas när man ändå e på jobbet.

Igår hände inte så mycket mer. Fick hem de nya sofforna, å gud va sköna dom va!! Passade riktigt bra in i vardagsrummet också så det va kul! =) Jag fikade ju med Kocken på kvällen och det var mysigt, hade ju massa skvaller att ta igen! På kvällen gick jag en promenad på 45 minuter ungefär och gick sen förbi en granne på en cigg. Här hemma tittades det på en film om den italienska maffian så jag kände att jag hittar på nåt annat då filmen inte verkade hamna på min topp 10 i vilket fall, haha ;-)

Nu ska jag fixa till mig, packa inför jobbet och kanske till och med hinna diska innan jag åker. Vi hörs och skrivs! Sjuuuukt ointressanta blogginlägg jag postar dessutom! Haha! Jag märkte det till och med själv nu innan jag skulle publicera detta! Ja ja, tur att det är frivilligt att läsa mitt meningslösa babbel också ;-)

Puss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0