Stressad e bara förnamnet...

Denna dagen är ingenting jag sett fram emot speciellt mycket faktiskt! Idag skall jag lyckas förbereda mig för opponeringen + att jag ska förbereda allt inför Sthlm's-resan! Jag tvättar och packar och har redan lyckats vända upp och ner på hela huset!? Vet inte riktigt hur jag gör för jag har trots allt bara vart vaken i en timma, men men...

Sen sist har det ju inte hänt speciellt mycket. Jag har för en gångs skull sovit ganska okej. Har kanske bara vaknat 10 gånger i natt i jämförelse med ca 35 de tidigare nätterna! Mmm, va skönt! Å nu vet man ju att nätterna man har framför sig på stehård asfalt i ett tält mindre än minst inte lär bli speciellt bekväma! Ja ja, min ambition är att överleva Stockholm! Gör jag det så är jag nöjd! Som det är nu kan jag knappt föra ett normalt samtal utan att antingen dregla eller flåsa. Än mindre kan jag höra vad nån säger eller ta en promenad!! Så som sagt, överlever jag veckan så är det en seger! ;-)

Jag lär säkert höra av mig fler gånger under dagen!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0