Stockholm it is!!

T ringde nyss och sa att hon till 99% kommer att va ledig helgen3-5 juli, vilket även innebär att el Stockholmo-tripp blir av för min del! Det gör även beslutet om vad som ska hända helgen den 11:e juli enklare för mig, då den enda helgen som skulle varit möjlig att byta bort den elfte mot numera är uppbokad! Alltså blir jag hemma ifrån Norge och drar på Rhapsody med jobbet =) Känns helt okej faktiskt! Ska bli sjukt kul att komma till Stockholm oxå! En helg full med party och massa mys med T! Lovely =)

Sen sist har jag inte gjort så mycket. Sitter i en klump i soffan och slö-surfar. V ringde nyss och sa att dom drar på fest kl 18. FETglöm att jag är klar då sa jag. Jag kommer orka börja festa tidigast kl 22 som det känns nu. Så vi får väl se hur det blir. Kanske drar till brorsan och tar nåra öl istället och möter upp resten i stan sen. Det märker vi...Ingen stress här inte! Näpp nu ska jag ta och ringa upp en kompis och tjöta lite mer skit. Aktiv dag detta känner jag...hehe...

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0