Slut på jobb för idag

Usch vilken dag! Var riktigt högtryck på jobbet idag! Stämplade inte ut innan 16.45 och det ska jag säga är jäkligt sent för att vara i mitten på juni! Vi har ju i normala fall lågsäsong nu, men det är väl dom där skattepengarna som ligger bakom rusningen skulle jag tro...

Konstigt hur humöret kan förändras från att ha varit jättepositiv och glad osså stiger man innanför dörren här och så känns tillvaron som ett åskmoln...Inget kul händer heller! De enda jag känner som skulle ut idag beslutade sig för att stanna hemma och softa, så där sket sig dom planerna. En lördagkväll e ju inte heller riktigt rätt dag att bara dra hem till nån å bara "Tja, ska vi fika?!" Man brukar inte känna sig så värst välkommen då...Även om det i skrivande stund skulle vara det bästa som kunde hända faktiskt! VILL inte va här!!! Jobbigt också med värsta känslomässiga berg och dalbanan! Ena sekunden är jag förbannad, andra ledsen och tredje totalt likgiltig... Ja ja, jag ska ta min bil och dra ut på en runda sen i alla fall! Allt för att få komma bort och rensa tankarna något...Vi får väl se om vi hörs senare...

//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hmm låter inte kul synd vi bor så långt ifrån....annars hade du ju kunnat va me mig på kvällarna....men vi ses i morgon i alla fall för jag ska jobba i alla fall....

2009-06-13 @ 19:00:43
Postat av: D

Ratta hit och hälsa på då

2009-06-13 @ 19:17:41
Postat av: L

AK: Ja, eller ska du väl va glad att jag bor så långt ifrån; du kanske aldrig hade blivit av med mig!? Haha! Så det blir jobb för dig i morrn!? KUL!!! För mig alltså! ;-)

D: Här snackar vi ju lite avstånd! Hinner ju knappt till dig innan det är dags att åka till jobbet igen! Men en 10 mil närmre så hade du lätt fått ladda kaffebryggaren och fått besök! =)

2009-06-13 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0