Röd å fin! =)

Nu är jag hemma igen! Vart nere på beachen sen halv 11 ungefär och jag hade en trevlig stund för mig själv i den gassande hettan! Se lite vackra bilder nedan ;-) Jag är ju begåvad med nåt typ av zigenar-skinn för att jag behöver typ 3 timmar i solen sen e brännan fixad! Smidigt och bra! Jag har ju iofs börjat ta det lite mer försiktigt de senaste åren och smörjer faktiskt in mig ordentligt. Mycket viktigt ;-)

Nu är det dags att fundera på vad kvällen/eftermiddagen skall erbjuda. Jag funderar på att ringa min bror och kolla om jag kan hänga där i nåra timmar, för jag pallar nog inte att ge mig ut på så mycket mer. Ja vi får se helt enkelt...Men nu måste jag börja fixa i ordning mig här så jag hinner hemifrån innan 17....

Här är min håla...HELT ensam!! =)



Här ligger man bra! Den där grejen längst ner i högra hörnet, det är jag i fall ni undrar ;-)



Å sen fick jag besök av denhär liraren! Han tyckte att jag såg ensam ut sa han! Erkänn söt?! Jag har väl berättat om att samma håla en gång gav mig en annan inte så trevlig kompis?! Nämligen en orm som så trevligt slingrade sig över mina ben! Mmm, va mysigt det va!!



Slut för idag! Vi höres...

//L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jag som var ödlan... lägg upp HELA tatueringen nu då, har för tusan väntat i 4 månader

2009-06-24 @ 21:03:23
Postat av: L

Hahaha! Ja, jag tyckte jag kände igen honom!! Tack för besöket! ;-) Å nä du har inte väntat i 4 månader...2 kanske ;-) Men den kommer!

2009-06-25 @ 09:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0