Osså va det en sån här rubrik igen!

Håller på att göra mig i ordning för fullt och vet egentligen inte varför jag ska blogga nu eftersom min senaste inlägg gjordes exakt innan jag gick och la mig igår! Det är ju inte som att det hänt speciellt mycket!? Kommer ihåg att jag drömt bra drömmar i natt, men kommer inte ihåg vad! Det är ju bara SÅ störande, men trevligt var det =)

Har helt hakat upp mig på Downbound train! Ofta hör man att det är en av Springsteens "tråkigaste" låtar, men jag har snöat in på den ordentligt! Den har nån dubbel mening i texten som jag gillar, och nån slags dynamisk, sorglig rytm över sig...Mmm, den gillar vi! Alltså fatta vilket jobb det är att lyssna in sig på en artist som Springsteen!!? Det är ju inte så att det handlar om 5-10 plattor gubben släppt! Varje gång jag går på en spelning så dyker där upp nya guldkorn som jag inte ens hört innan! Tror det handlar om totalt 25-30 officiella album inklusive livealbum och annat gubben släppt! Helt sjukt mycket material...Sen har man ju alla inofficiella inspelningar och dvd'er! Ja ja, jag jobbar på det i alla fall! =)

Nu ska jag fixa i ordning det sista inför jobbet! Ska bli gött att komma dit och slippa "den glade" ett tag...Gode gud säger jag bara! Muntrare kan man ju bli! Finns få saker som stör mig så mycket som när en människa kommer in i ett rum med ihopskrynklad panna och kisande ögon, för INGENTING! Åhh, är så patetiskt så jag kan spy! Man kan väl för faan bjuda till fast man e trött? Jag skulle aldrig bete mig så utan anledning i alla fall!

Hörs senare!
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0