Ny vecka!

Nu va det då måndag igen! Det suger lite att behöva jobba måndagar, men eftersom jag blivit kompenserad för detta genom att va ledig på fredagar så känns det helt okej!

Med tanke på gårdagens film-flopp så har jag fortfarande inte bestämt mig för om jag ska göra allt i min väg för att undvika killarna med filmkamerorna eller om jag ska tok-stalka dom för att försöka "jämna ut" min kassa insats igår?! Det hade vart så typiskt mig att försöka mig på nåt sånt! Jag ska dock försöka hålla mig i skinnet och inse att jag helt enkelt inte är gjord för TV, hahaha!

Idag slutar jag 17 och det är jäkligt skönt! Ska försöka hinna me nån fika ikväll, för jag hinner ju inte träffa nån innan jag åker sen! Tre dagar till jobbar jag sen e jag ledig i 8! Ganska skönt faktiskt!! ;-)

Måste fixa i ordning mig nu i alla fall!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0