Måndag eftermiddag

Min lediga dag börjar närma sig sitt slut å det är ju aldrig kul =( Men den har vart helt okej hittills! Var hos M och tittade på den lille nyfödde bebisen! Han va faktiskt söt! Ja, jag säger faktiskt för nyfödda brukar inte vara speciellt vackra! Men denna var så stor och såg ut att vara ett par månader så han var absolut jättegullig! Sen förstår jag mig fortfarande inte på tjusningen med barn, men det är ju mitt problem eller hur?! ;-)

Nu i eftermiddag så har jag mest gått här och plockat lite, tvättat och slappat! Ska snart åka och hämta våra nya soffor hos A, sen kommer Kocken hit på kaffe! Mysigt! Sen e det ju dag att fixa i ordning sig inför morgondagens arbete! Kul kul!! =/ Jo, men det känns helt okej att jobba nu faktiskt! Får se om jag hör av mig lite senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0