Lördag

Jaha, nu sitter man här 06.48...Har precis hällt i mig en massa kaffe, börjat göra mig i ordning och håller på att torka håret...Så, vad ska jag skriva här då? Som vanligt så har det ju inte hänt speciellt mycket över natten, det brukar det ju inte göra....Är fortfarande i valet och kvalet över vad jag ska hitta på ikväll. Det beror ganska mycket på om han e hemma eller inte. E han ute så skulle jag nog kunna tänka mig att sitta hemma och uggla faktiskt. Men vi får se vad som händer... Usch vad hemsk det låter att skriva så, men så är det faktiskt!! Har inte alls nån lust att hänga me han idag... Ja ja, skit i han!

I morgon ska jag träffa Kocken efter jobbet! Har inte sett henne på två veckor snart och det är alldeles för länge! Saknar henne allt en hel jäkla del! Hon ska hjälpa mig att planera lite inför midsommar. Hoppas på att det blir kul! Just nu är vi 12 personer och jag tycker det är rätt lagom. Det bästa är att alla som kommer är positiva och härliga människor! Man behöver aldrig oroa sig för dålig stämning eller tjaffs när dom är med....Tidigare år har det ju kunnat vara ett problem! Men som bekant så rensar jag upp i hela min omgivning! Även ibland umgänget =)

Nu ska jag sluta skriva en massa onödigt babbel!! Kanske hörs ikväll!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0