Kväll å godnatt!

Nu har jag kommit hem ifrån mamma! Har fått jättegod mat och massa vin...Tycker det blir vin lite för ofta för min del...En polare jämförde mig me en alkis häromdagen! Jag tror han sa: "Du är alltid så ärlig! Men dom säger ju att man får höra sanningen ifrån barn och alkoholister" Haha! Jag skrattade typ ihjäl mig, för helt automatiskt tog jag åt mig för alkoholistjämförelsen...Schysst va?! Jag ska ha en vit vecka fr.o.m i morrn tills jag åker till Sthlm..Men det lär ju inte bli allt för svårt med tanke på att jag jobbar hela tiden.

Jag utlovade bilder innan, men jag tror jag skiter i det! När jag gick igenom min kamera nu så hittade jag nån bild på mig och ett sandigt badlakan...Fråga mig inte varför jag tog kort på det, men det va way to ointressant för att visas upp här...För alla mina andra bilder är ju så sanslöst intressanta!? Haha ;-)

I morrn blir det väl inte mycket bloggat kan jag tro...Får se om jag slänger iväg ett inlägg på morgonen, men sen åker jag ju direkt till Vbg efter jobbet och kommer inte hem innan söndag kväll igen! Då får jag berätta om allt spännande som hände på jobbet i helgen ;-) Hoppas i alla fall att Strix television har ledigt på helgerna...Fasar verkligen för de kommande sex veckorna som de ska vara där och filma!! Fyyyy!!

Sov gott!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0