Kära vänner....

Nu e jag hemma igen!! Å skulle jag berätta om allt som hänt så så skulle detta inlägget aldrig ta slut! =)

Har i alla fall haft en totalt underbar helg/vecka! SÅ lyckat så det finns inte! Jag och brorsan har samsats, träffat på SÅ många underbara människor, nya som gamla bekanta, och framför allt fått se 3 GRYMMA spelningar! I "korthet" då;
Onsdag natt kl 01 kommer vi fram till Sthlm stadio, vi får våra könummer och dagen för ära blir jag nummer 199. Helt okej, detta nummer ger mig en plats 2:a raden ifrån scen, så helt okej! Det ösregnade hels torsdagen inklusive konserten! Detta gjorde ju dock ingenting då jag fick mitt livs bästa spelning på torsdagkvällen!
Fredagen var det uppehåll, men däremot gick temperaturen ner emot 0, så det var vinterjacka, mössa och vantar som gällde då! Fick plats 78 denna dag, vilket givetvis gav mig en plats längst fram vid scen!
Efter fredagen var det dags för vila. Vi tänkte inte köa till den sista konserten utan åkte ut till Värmdö till eb bekant och hängde där på lördagen! Gissa om en dusch och en säng satt fint efter 3 dagar i bilen?! Jisses va underbart!! Vi åkte in till stadion på söndag middag och förärades då med nummer 758!! Haha! Trots detta så kom jag väl ungefär 6 meter ifrån scenen så det var okej! Dock hamnar man ju med det sk. B-laget som varken kan låtarna eller är speciellt entusiastiska så det är ju lite tråkigt men det var en skitbra spelning det oxå!

Allt som hände utöver detta orkar jag inte berätta här, men totalt underbar helg i alla fall!!! =) Hörs i morrn om inte mer ikväll!

Ja, just det! Opponeringen i förra veckan gick toppen!! Jag blev till och med erbjuden att skriva en vetenskaplig artikel för publicering i en tidskrift!! Det ni!!? Det är typ det största som kan hända ska jag tala om! Så stolt som en tupp vart jag ;-)

Nu ska jag bara VILA!!!

Osså helgens topp 5:
1. Jag fick höra Jungleland
2. Jag fick höra Land of hopes and dreams alla tre kvällar
3. Rariteten Fade away som inte spelats av E-street sen -81
4. Thunder Road
5. Who'll stop the rain

Puss//L





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0