Jaha då va det kört igen!

Ingen ro ingen vila i detta huset! Hans senaste mupp-ryck var ju för ungefär en vecka sen...Sen eftersom han är schizofren så vände ju allt över en natt och han "ångrade" sig bittert! Gulligull och "umgås" och annat tjaffs har sen vart i centrum i en veckas tid...Men nu är det kört igen! Orkar inte ens skriva nåt i detalj här för jag tycker det började bli patetiskt detta för längesen!! Har i alla fall kört runt i cirklar i Fbg i ungefär en timmas tid nu. Fanns liksom ingen som va vaken halv tolv på natten..Men i morrn AK kommer jag och trackar dig nåra timmar! ;-) Ska bli skönt att komma iväg på lite skitsnack och massa kaffe =)

Annars har det inte hänt så mycket. Dagen på jobbet flöt på fint! Har vart på bra humör, det va ju min sista dag innan långledighet! MEN så kommer man hem osså vänds hela ens tillvaro upp och ner! Åååå underbara liv säger jag bara?!!! Ja ja, hörs i morrn!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0