Jag gör absolut ingenting!!

Fan va lat jag e!! Men GUD va skönt!! Har sett fram emot detta så grymt länge!

Dagen har inte haft så speciellt mycket att erbjuda. Jag låg på soffan och slappade en bra stund innan. Har suttit i telefon med miss T i typ 2 timmar nu. Vi planerar en Sthlm's-weekend! Hon har ju flyttat dit nu så jag funderar på att dra upp om 3 veckor, så ska hon och jag ta in på vandrarhem och ha en riktig brud-helg! Hur mysigt låter inte det då?!! Ska bara se om jag får råd, men det hoppas jag verkligen!! =D

Kvällen vetti tusan vad jag ska göra med! Visst, det är jätteskönt att vara "ledig" men jag blir ju lite smått rastlös samtidigt! Vill bara hitta på grejer hela tiden....Att sitta här och glo på varann och vara snäll e ju kul i typ...eh...1 timme!? Sen vill jag hitta på nåt!? Men men, vi får väl se vad som händer och fötter!

Har inget vettigt att skriva just nu känner jag så vi får väl se om jag återkommer senare med nåt meningslöst babbel!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0