I'm a moviestar!! Almost....

Ja Herregud!! TVÅ dagar på jobbet klarade jag sen råkade jag ju självklart ut för Strix televisions filmteam!! Hur lyckades jag?! Nä, det vet jag inte ens själv...Sitter där strax innan stängning i min kassa, helt utan kunder va jag oxå. Å just därför blev jag inte speciellt orolig när jag såg filmteamet på avstånd för det är ju inte meningen de inte ska filma personal som inte "anmält" sig i förväg som frivilliga att vara med...Men helt plötsligt så stegar de fram till mig med, mikrofoner, kameror och annat tjaffs...Å jag kan säga att mitt första eventuella TV-framträdande inte var en direkt imponerande insats!! FYYY va jag blev ful!! Jag vart så obekväm så ofrivilliga spasmer och ansiktsryckningar förekom frekvent genom hela samtalet! Kände själv hur mitt ansikte förvreds i de mest konstiga uttryck just för att jag va så obekväm!!! Pricken över I:et kom sen när jag skulle berätta om en kund som kastade en chokladbit i huvudet på mig! Detta berättar jag på bredaste bonnigaste Falkenbergskan med en inlevelse som ni bara kan föreställa er! Detta resulterar i att mikrofon-killen och film-killen viker sig av garv, medan intrevjuaren mest är ironiskt upphetsad över min historia och frågade med en halv-tyken ton om det va en melon hon hade kastat på mig!? Jag kände mig som värsta idioten vill jag lova!! Men härmed har jag bestämt att jag INTE ska kolla på den jävla såpan för varför kom de fram till just MIG!! H-vete!! Jag bad faktiskt dom att inte ta med det, men det vet man ju aldrig hur det blir... Faaaan!!!

Annars har helgen vart bra. Jobbet har flutit på och kvällen i Vbg igår va jättetrevlig!!

Fan, jag kan inte släppa den här jävla filmgrejen!!! Eftersom jag dessutom va ruggigt bakis idag och AK (min underbara vän...haha) 2 timmar tidigare på ett fint sätt försökt säga till mig att jag kanske inte hade en av de mest smickrande dagarna rent utseendemässigt...Hon sa "Du ser lite nanig ut idag" men jag förstod att hon egentligen menade "Du ser för jävlig ut idag" hahaha! Typ inget smink, platt hår och en grådaskig ton i ansiktet! Jo DÅ ska de ju trycka upp filmkameran i nyllet på mig...Nä, jag ska försöka släppa detta nu! Men ångesten är tuff kan jag säg...

Jag ska sova på saken och hoppas att jag smält det någorlunda i morrn! Godnatt på er!

//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

haha ja det e fortfarnade kul att dom filmade dig:) men grådaskig va du ju inte du e ju rätt solbrännd nu efter resan till mallisasg

2009-06-29 @ 08:45:32
Postat av: L

AK: Jo iofs, den där resan gjorde ju sitt! Haha! ;-) Men efter idag lär dom aldrig titta åt mig mer...jävla Mia! Fick mig att framstå som nån jävla fjortis! Så typiskt henne!! Jag vet iofs inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt att dom aldrig mer kommer filma mig!? Bra tror jag! ;-)

2009-06-29 @ 16:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0