Hejsan hoppsan!

Här sitter jag å håller på att kräkas av nervositet! Åhhh va nervös jag är! Ni två som faktiskt läser denna bloggen ser till att hålla tummarna för mig i morrn!! Mellan 9 och 11 är det jag som är upp för granskning så går det åt helvete så skyller jag på er! ;-) Nä, det gör jag inte, men ni får tänka lite på mig.... =)

Vi har väl börjat vackla lite inför Stockholmsresan oxå. Vi funderar på att inte köra redan i morgon eftermiddag eftersom vädret torsdag och fredag skall vara 5 (!!!) plusgrader och ihållande regn! Hur kul är det att sova i ett icke-vattentätt tält då tror ni? Inte så kanske....Funderar på att köra upp i morrn natt och ställa oss direkt i kön på torsdag morgon istället. Chansen är väl kanske lite större att man håller sig frisk och kry då?! För i mitt tillstånd så är det väl kanske inte kanon att sitta 48 timmar i regn?! Ja ja, vi får se...Just nu är det morgondagens opponering som gäller och det ska fanimej gå bra! Jag kan inte fatta att jag verkigen klarade denna terminen och i morgon är det klart! Helt underbart! =) Å att fira det med "Brucan" e ju inte helt fel?! ;-)

Vi får väl se om ni hör av mig under kvällen igen. Om jag inte tuppat av eller ligger och spyr av nervositet!

Hej så länge!

//L



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

lycka till nu jag håller tummarna för dig!!!

2009-06-03 @ 12:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0