Go'kväll

Fan va mina rubriker löper fint idag ser jag =)

Dagen börjar närma sig sitt slut, men tyvärr så har jag nog ett antal timmar kvar framför datorn innan jag får sova. Har kommit en bra bit på väg idag i alla fall och det känns skönt!

Förutom att plugga har jag hunnit med ett besök på Apoteket där nässpray och hostmedicin införskaffades! Dessa skall nu överdoseras idag och i morgon för att förhoppningsvis må något bättre på onsdag! Tror ni att det funkar?! Det tror jag! ;-) Hann med ett besök hos "Kocken" för lite kaffe och prat om helgens bravader. Jag har som sagt haft grym ångest idag, för fler och fler bilder har återkommit till mitt medvetande under dagens lopp...Usch och fy! Nu ikväll har A vart här på lite kaffe! Både hon och jag skulle sitta uppe och plugga i natt så vi tog oss en liten paus mellan halv tio och elva ungefär för lite kaffedrickande på uteplatsen! =)

För övrigt har jag precis fått reda på att jag antagligen blir ensam hemma i över 5 veckor nu snart! 5 veckor!!!? Det är en halv evighet. Han bara bestämde sig nu ikväll. "Ring Ticket i morrn när du vaknar och boka min biljett"... jahapp!? Känns ju lite konstigt för det längsta han vart borta innan e dryga 2 veckor,...Herregud 5 veckor?! Hmm...Ska ju villigt erkänna att det vart med skräckblandad förtjusning jag tog emot beskedet! ;-) det blir nog bra! Klara mig lär jag ju göra! =)

Nu kommer det mest troligt inga fler inlägg ikväll. Hörs i morrn!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0