Godnatt!

Nu är det sängläge för mig! Jag tog en lång promenad i ösregnet innan, det var faktiskt skönt! Det har vart ganska varmt i luften idag vilket gjorde att man inte frös så mycket!

Annars har denna dagen vart ungefär lika menlös som de andra lediga dagarna jag haft. Eller inte menlös kanske, jag har ju trots allt träffat mina kära vänner en del, men jag har inte gjort nåt nyttigt eller meningsfullt som jag lovat mig själv. Jag lyckades rensa 2 rabatter innan och efter det var jag mäkta stolt över mig själv! Det enda nyttiga jag ådstakommit på hela veckan!

Nu kallar jobbet i helgen, å det ska faktiskt bli rätt skönt! Nu har jag mina roliga jobbarkompisar tillbaks på jobbet å då känns det alltid lite bättre! AK har kommit över sin benskörhet och sitt gips, och sitter numera bara med ett utvecklingsstört finger på vänster hand! Hahaha! A har börjat sommarjobba så nu e allt som vanligt igen! Dessutom kör vi den där "roliga" leken här hemma nu som kallas: "Jag surar det värsta jag kan och beter mig som en 3-åring för att förstöra för alla i min omgivning"...Eller vi är väl fel ord, jag är precis som vanligt medan andra uppenbarligen har grava problem med sig själva och sin attityd...Well well, jag har slutat att bry mig vid detta laget! Skärper han inte sig så går jag ut och super skallen i bitar på lördag så det så!! ;-)

NU ska jag i alla fall sova! Hörs i morrn!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0