Godnatt...

Klockan börjar bli mycket och jag borde gå och lägga mig, men som vanligt när jag blir ledig så sitter jag uppe och degar alldeles för länge...Nu är jag ju bara ledig i morrn med, å sen blir det jobb 6 dagar i rad. Lite kämpigt, men jag vet ju att jag drar till Sthlm direkt efter arbetspasset! Underbart! Av många anledningar =)

I morgon ska jag investera i en pool har jag bestämt! Japp! Den ska inte va speciellt stor, men ändå såpass djup så att en vuxen människa kan vara under vattnet liksom. Jag blev sjukt inspirerad av S pool, det var ju helt underbart att kunna spendera en solig dag i trädgården och sen bara kunna svalka av sig när man ville! Så  i morrn ska jag iväg och kolla om jag hittar nån potentiell duglig pool till min lilla uteplats. Jag mötte vilda protester ifrån hela huset jag bor i, de menade på att jag inte kommer "sköta om" min pool. Jag tror att de tänker tillbaks på landet jag tvingade mina manliga grannar att tillverka till mig förra året. En handlade material, en snickrade, en annan bar typ 100 liter jord etc. Sen planterade jag och sen sket jag i det! Det stod där och blev helt överfyllt av ogräs! I år har jag inte gjort nånting med det, utan det står typ där och möglar. MEN i år ska jag ha pool där landet står minsann! Nästa år kanske jag införskaffar nåt annat om inte poolidén håller, haha!

Helgen är smockfull med grejer att göra! Förutom jobb! I morrnkväll ska jag till mammsen och hålla henne sällskap när pappa är ute och svirar. På lördag åker jag direkt till Varberg efter jobbet. Ska till en gammal klasskompis och grilla. Sen sover jag där till söndag och då åker jag direkt och jobbar. Sen e det söndagkväll och då kommer jag hem! Så helgen lär nog gå! =)

Näpp nu är det dags att sova...Måste bara ge ännu ett låttips! Jag har totalt fastnat för "Trapped" av gissa vem? Ja det vet ni ju redan, för jag lyssnar nästan bara på en artist. Men refrengen är sjukt bra, plus att hela låten talar SÅÅÅ mycket för vart jag befinner mig i livet just nu!! Så den körs cirka 150 gånger om dagen hemma hos mig för tillfället! God natt på er hörs i morrn!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0