Godmorgon!

Ännu en dag vaknar man upp och mår piss! Jag fattar inte varför jag aldrig blir frisk! Det är snart två veckor sen jag blev dålig nu, och att det skulle bli såhär långvarigt trodde jag aldrig. Jag har väl insett att jag har pressat min kropp för hårt denna terminen och att det är det jag får lida för nu... Även om jag trodde att "ett litet tag" funkar allt så gjorde det tydligen inte det... Det är en jättehemsk känsla när man känner att kroppen inte vill fungera. Det är liksom inte ont i ett ben, eller ont i en hals för mig just nu utan det är ett tillstånd av att ha en hel kropp som inte vill någonting! Tur att man har ett relativt starkt psyke som klarat detta, för jag tar hellre problemen fysiskt än psykiskt faktiskt! Just nu är det jobbigt att ens prata och sitta upprätt så jag fattar inte hur det skall gå i Sthlm.... får nog mest hålla min bror sällskap och ta det jäkligt lugnt själv. Ja ja, nog tjatat om mig och mina sjukdomar för nu.. ;-)

Idag och i morrn kommer dagarna att gå till oppneringen! Att jag inte är mer förberedd ännu är lite skrämmande för jag borde vara det. Men sitter jag nu konstant i två dagar så borde det gå tycker jag....Händer det nåt kul utöver plugget så återkommer jag ju självklart med update! Vilket jag säkert gör ändå, bloggen är ju min ursäkt till att pausa emellanåt. =)

Hörs senare!

Puss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0