Go' middag!

Nu har jag haft lite middagspaus! Å okej, jag erkänner, jag drog täcket över huvudet och sov som en jäkla gris i en halvtimma! Jag tor att helgens bravader kommer sitta i några dagar framöver. Men skönt var det i alla fall! =)

Det går väl sådrä med skolarbetet. Jag har fått världens konstigaste uppsats som jag ska lyckas opponera på. Jag pratade med min handledare innan, som sa att han absolut inte var avundsjuk på min uppgift och att han själv aldrig hade velat opponera på den om han så fått betalt! Ha ha, kul?! Osså får jag den? Jävligt schysst!

Dagen i övrigt är fortfarande skit! Jag håller på att bli deppig på riktigt! Å inte gör det saken bättre att man vet att alla människor är på stranden idag å här sitter jag... Hmm...fan vad jag ska ta igen livet denna sommaren! Å då pratar jag inte om att festa och ha kul, utan vara och umgås med mig själv! Sova ut på mornarna, och hänga på beachen med en bra bok! Hinna prata med människor i min omgivning och ge mig hän för dom och deras problem. Jag känner verkligen mig otillräcklig på alla fronter just nu och det är ingen rolig känsla vill jag lova... Underbart skall det bli med sommarlov i alla fall, och jag tror att jag behöver det just nu....mer än nånsin!

Hörs senare nu e det dags igen!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0