Fredag!

Å min sista lediga dag!! *grååååt* Vill inte tillbaks till jobbet i morrn!! Jag vill va ute i det fina vädret! Men va fan gör man?!

Nu måste jag i alla fall skärpa mig och skicka in skolarbetet jag skjutit framför mig i en månad typ...Så jobbigt är det ju faktiskt inte! Jag har bara skitit i det. Så det ska jag göra nu, sen ska jag betala mina räkningar. Efter det så får jag se om jag drar neråt stranden en sväng. Min ambition skulle ju vara att lura alla på jobbet att jag vart på Mallis sen i tisdags, men jag har inte riktigt lyckats uppnå den där brännan än så jag skulle behöva nåra timmar till! Haha ;-)  Nä, skämt och sido, men jag borde spendera min sista lediga dag ute känner jag!

Hinner inte babbla så mycket mer här just nu.... Just det! Läste att Michael Jackson hade dött. Shit alltså, 50 år liksom! Men å andra sidan så blev jag inte jätteförvånad när jag såg det. Hans livsstil har väl inte direkt bådat för ett långt och lyckligt liv kanske?! RIP i alla fall...Å tråkigt för alla fans som skulle se hans 50 (?) konserter i London...Vet inte om det va 50, men sjukt många va det i alla fall!! Hörs och skrivs senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0