En liten lista för att fördriva min tid!!

1. Hur gammal är du om fem år?  31....FY FAAAAN!!?
2. Vem var den sista du träffade? Tina
3. Hur lång är du? 168 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Hmm...Har nog inte sett nån sen Bankok i förra veckan!?
5. Vem ringde du senast? Jag ringde M och sa att kaffet va klart nu!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ska kolla...."Jag ringer dig när jag kommer hem" till R...
7. Vad är dagens planer? Dricka kaffe, tjöta i telefon och kolla igenom uppsatsen...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror absolut på vem jag ska kontakta! Älskar ju iofs att messa....
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår eftermiddag när hon kom och knackade på =)
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? 06.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, för tre år sen å han bor här ännu =)
14. Vilken är din favoritplats? Prag utan tvekan...
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarens office!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Åh gud det vågar jag inte ens tänka på!!
17. Vad skrämde dig som barn? Mardrömmar
18. Vem fick dig att skratta senast? Tina antar jag
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, jag äger inte en enda!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Totalt så har vi nog 7 kuddar i sängen
23. Hur många landskap har du bott i? Endast ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja i min ungdom ;-)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Sådär...har blivit mer social på senare år...
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ge saker till alla jag känner, köpa en ny garderob och en schysst bil!
29. Tycker du om kinamat? Älskar!
30. Tycker du om kaffe? Ehh ja, överlever inte utan!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe!
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, byter ställning 100 gånger per natt....
33. Kan du spela poker? Inte det minsta!
34. Tycker du om att mysa? Älskar!!
35. Är du en beroendemänniska? Ja, det är jag nog!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope inte en enda!
37. Vill du ha barn? Osäker...
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, ett väldigt bra och 2 mindre bra!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope!
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet utan tvekan!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och meningslösa prylar
42. Äger du dyra smycken? Nej!
43. Har du någon gång testat narkotika? Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffet med M för en stund sen!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mig själv
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på benet sen jag trillade i skogen förra sommarn. Haha, vilken syn!!
47. Vad har du för ringsignal? Lady Gaga - Poker Face
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej!
49. Flirtar du mycket? Ja ganska mycket
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild i bloggen!
51. Kan du byta olja på bilen? Ja, det kan jag nog!
52. Har du fått fortkörningsböter? Har lyckats undvika det!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Nån metodbok i skolan
54. Läser du dagstidningen? Ja, på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Dansar vetti tusan...mer diggar kanske?! Tänk er "Night at the Roxbury" *asg*
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Alltid RIX
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hmm...Nåns telefonnummer i Springsteen-kön har jag för mig!
59. När var du i kyrkan senast? På julkonsert

Tack Kenzas.se för tidsfördrivet!! Nu ska jag gå och slappa en stund, är sjukt trött!!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0