döda mig långsamt va pinsamt!!!

Jaa....känns som att jag inte har så mycket mer att babbla om än det där jäkla filmteamet! Tydligen hjälpte det inte att tjejen på jobbet försökte skämma ut mig!! Vad har jag gjort för fel?! Dagen på jobbet idag va hur lugn som helst. Jag sitter där i godan ro och ser inte röken av nåt filmteam på hela dagen....gött tänkte jag, slapp jag ju skämmas! MEN helt plötsligt dyker två av killarna upp, lediga iofs, och därför utan kamera. Men VAD dom hade letat efter mig tydligen?! "Var har du vart!??? Vi letade efter dig hela förmiddagen!" Jag bara "Ehh va?! Ja det va väl en jävla tur ni inte hittade mig då!" Jag började ju inte inte innan elva å sen va jag på lunch så det kan ha vart därför dom inte hittade mig, hehe...Men vi skulle tydligen höras nån annan dag i veckan för då skulle vi minsann "hänga"...Hänga?!! Vad betyder det på filmspråk? Nån som vet? Vill dom typ hänga, som jag hänger; dricka kaffe, ta nåra cigg å tjöta skit? Nä, knappast! Dom vill säkert "hänga" med mig med en fet filmkamera!! Åhh va jobbigt!! Dom vet ju dock inte att jag drar iväg i 8 dagar sen å då kommer de inte att se röken av mig! Så det så! Nu är det bara morgondagen jag ska överleva!

Det har inte hänt nåt annat alls! Dagarna e ju inte så spännande när man jobbar...Strix står för underhållningen dagarna i ända nu! Men snart bär det av till Sthlm för min del och då får jag förhoppningsvis mer att skriva om!

OM filmnissarna mot all förmodan skulle spåra upp mig i morgon, då ska jag ta med dom och presentera dom för min kompis AK! Hahaha! Roligt det skulle vart!!

Hörs i morrn!

//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

skitkul???Sist dom fråga om dom fick hänga me oss i varubyte sa jag NEJ o såg sur ut....så dom har nog fattat att jag inte vill för jag kan va såååå otrevlig o säga nej.....

2009-07-01 @ 08:47:55
Postat av: L

Nej då! Inte när jag kommer! Jag har planerat att jag ska berätta för dom att det bästa med dig är att du alltid kommer vara äldre än mig! ASG! Snacka om klassiker?! Hahahaha! Nej då...jag ska inte heller bli filmad idag så du kan va lugn! ;-)

2009-07-01 @ 09:26:23
Postat av: D

Dom ville knulla dig, fattar du inte klarspråk?

2009-07-01 @ 18:04:57
Postat av: L

D: Du e ju av manligt kön, det märks ju!! Haha! Så är det inte!!! Dom kan väl fan inte komma ifrån TV och antasta personalen på vars arbetsplats dom jobbar!??

2009-07-01 @ 21:43:41
Postat av: D

Klart de kan, jag skulle lätt gjort det

2009-07-01 @ 21:49:45
Postat av: L

Ja du ja!!! Det betvivlar jag inte det minsta! ;-)

2009-07-01 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0