Dan före vilken dag?!

Dopparedan' säger man ju på julen, vad säger man nu då?! Dan' före midsommar kanske?! ;-)

Snart dags att bege sig till jobbet igen. Rätt skönt sista dagen innan jag är ledig i två dagar, då går dagarna alltid rätt fort tycker jag. Ska dessutom handla idag. Övertalade han som också bor här och sponsra en make-over av mitt vardagsrum, och det tyckte han va helt okej. Nu när vi har nya soffor så vill jag att allt annat med ska va snyggt juh! Lite nya gardiner, kuddar och ljuslyktor borde göra susen?! Kul =)

Igår sa Kocken en sak som har stört mig sen dess...Å inte minst har det ju uppenbarligen stört henne en del eftersom det hände för typ två veckor sen.... Sist vi va ute så träffade vi en gammal ungdomsvän med sambo som vi pratade en del med. Vad jag sa spelar egentligen mindre roll, men det var HUR jag sa det som tydligen störde henne. Jag la en typisk "L-kommentar" till denhär barndomsvännen, och jag funderade inte mer på det sen?! Tydligen så gjorde Kocken det för hon bara "VARFÖR sa du SÅ?!" Å inte fan vet jag?! Jag är så van vid att de flesta är vana vid mig och mitt sätt att prata så jag reagerar liksom inte... Ironi är mitt vardagsspråk och det är aldrig nån som säger till mig att jag är störande och då slutar jag inte....Fast när jag tänker efter så blev faktiskt brorsan asförbannad på mig häromdagen oxå...jag la en kommentar om hans hår, å den gick inte hem vill jag lova. Haha!! Men i alla fall, när är ironi INTE okej?! Å nu stör det mig att hon stör sig på mig? Fattar ni? Jag vill inte va störd, är jag det?! A-K?? Du om nån borde ju veta?!

Nähä, dagens meningslösa babbel är nu officiellt över..Hörs kanske ikväll!
//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

ja det e väl klart du e störd annars hade inte jag kunnat umgås me digasg

Nä du e inte störd jag fattar ironi så för mig har det aldrig varit nåt problem....

2009-06-19 @ 06:59:19
Postat av: L

Haha! Det va väl det jag visste, man blir ju som man umgås ;-)

2009-06-19 @ 07:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0