Dålig på att blogga!

Nä, igår blev det ingenting bloggat alls! Kasst jag vet... Men min dag igår innefattade bakfylla + jobb. Vilket = Ingen bra kombination! Jag brukar aldrig bli speciellt bakis, men eftersom jag inte kunde bestämma mig i lördags kväll för vad jag ville göra, men kom fram till vid 22.00 att jag nog skulle festa i alla fall, så skaffade jag mig en fjortis karate-fylla på ungefär 1 timma. Ingenting att rekommendera i en rostig kärrings ålder mina vänner... Detta resulterade i en mycket intensiv baksmälla under gårdagen. Jag  började till och med må kasst under kvällen i lördags, nånting som ALDRIG händer mig!

Att sitta på jobbet en "rekord-söndag" bakis va inge kul! Där va sjukt mycket folk!!! Dom tog aldrig slut. Å när dessutom min sista kund var en superneurotisk tant utan pengar på sitt VISA så var det bra nära att min anställning tog slut pga paragraf 14b: "Ofredande i form av misshandel av älderlig". Som tur va hände inte detta, utan jag bet mig i tungan i 20 (!!) minuter tills kärringen hittat pengar! Hon kunde inte ens sitt kontonummer själv så hon kunde föra över pengar, så hon fick ringa sina 14 barn som hon uppenbarligen skaffat under nåt svagt ögonblick i sitt liv...säkert på fyllan...Nä, men seriöst hon va efterbliven!! Hon stod och fejk-snyftade så att jag skulle tycka synd om henne och sa säkert 167 gånger "jag blir så stressad av sånt här", jaaaa, men då kanske du skulle se till att lämna butiken INNAN vi stänger MED pengar på ditt jäkla kort kanske?!! Då slipper man bli "så stressad...."

Usch förlåt...jag hör ju själv hur jag låter, men jag fixar inte sånt! Å speciellt inte en halvtimma efter butiken stängt!? Jag kunde inte låta bli att fråga "Men VARFÖR har du inte pengar på ditt kort?!" För det brukar jag ha när jag åker och shoppar!

Ja ja, skit samma, nog om mitt jobb. Utekvällen i lördags va sådär som sagt. Jag fick dansat ordentligt med Kocken i alla fall, och det va hur kul som helst! Galenpannan miss S kom ut med en kompis och bjöd självklart på shot i form av Gajol....har en känsla att det va efter den jag började må illa... Annars har det inte hänt så mycket. Jag ska åka till jobbet nu och göra min sista dag innan min ledighet, Är ledig i 4 dagar!!! Tjohooo! Å fint väder skall det bli! Stranden; here I come!!

Å D...STÄNG INTE DIN BLOGG!! Vaddå "ingen läser"?!! JAG läser och jag har drivit det här blogg-fanskapet i 9 månader snart för inte så många fler än 1 läsare, eller hur?! Skriv för dig själv (och mig...hehe) inte för andra! Öppna upp den nu för tusan!! ;-)

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0