Då va de måndag igen!

Å en hel dag gick igår utan nåt bloggande?! Inte bra... ;-)

Min vän A förbarmade sig över min rastlösa själ i lördags och ställde in sina "softar-planer" till förmån för att ta med mig ut på krogen! Det var trevligt! Vi satt här först och tog några öl sen drog vi ner till Harrys. Ingen vild utekväll för min del iom att jag hade lovat att köra till jobbet igår, men kul att komma ut och få lägga tankarna på annat en stund. Konstigt folk ute dock! Inte mycket känningar alls. Iofs ganska skönt! Självklart träffar jag på J ifrån efterfesten för två veckor sen. Jag fick bett om "ursäkt" för min fulla uppenbarelse och för att jag aldrig gick hem! Haha! Han tyckte dock inte att jag hade vart "så farligt full" och jag blev självklart nöjd för att jag lyckats hålla en samlad bild av mig själv även i det apstadie jag befann mig i den kvällen! Eller så sa han det mest för att va snäll...Haha!

Igår va det ju jobb igen. Dagen gick förvånansvärt snabbt igår! Älskar såna dagar. Förutom när AK-värdinna skulle fördela kunder och ger mig en familj med 2 vagnar som sista kund, och hon i kassan framför får en kund med en korg!!! FYYY fan A-K! Den här ska du få äta upp! Gör man så mot sina vänner?! Haha, nä skämt och sido...det va mest kul att se din min när du faktiskt insåg att du hade skickat 2 vagnar till mig, hahaha!

Efter jobbet va vi hemma hos mammsen och grillade. Trevligt som alltid. Skulle ju träffat Kocken efter det men hon hade fått jobba över så det blir fika med henne ikväll istället. Ska även få nya soffor idag! Kul kul! Det är A som ska ge bort helt nya skinnsoffor som dom inte får plats med i nya lägenheten. Tack sa jag då! Hon känner sig snart som helt hemma här, då typ 75% av möblemanget här kommer ifrån henne, haha!

Idag är jag ledig i alla fall och det är skönt! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på bara. Borde väl rensa lite mer ogräs kanske, iom att det kommer 12 pers hit på fredag som mest troligt ska vara i min trädgård...Hmm..kul?! Nån som e sugen på att hjälpa till?! Nähä, inte det nä.... ;-)

Hörs säkert senare!

Puss//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hahaha ja jag blev lite snopen när jag fattade att dom va sällskap:)

2009-06-15 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0