Ännu en arbetsdag...

Gårdagen på jobbet va ju som sagt inte en av de bästa! Va på så uselt humör så hälften hade räckt! Spottade och fräste på varenda människa som närmade sig...Stackare...Hoppas det blir bättre idag. Nu jobbar jag ju stängning i två dagar, så det är bäst för mig att jag är på gott humör  när hela dagarna ska spenderas på stället!

Igår kväll hände inte så mycket! Va hos A och tog en cigg och även en sväng hos V...Jag är lite rastlös märker jag. Har så svårt att bara sitta hemma och göra ingenting! Det beror nog ganska mycket på värmen! Får panik här inne! Jag gick här utanför i natt och pratade i telefon med T. Typ halv ett va klockan, och jag vankade av och an här ute på cykelvägen i mörkret. Men jag fixar helt enkelt inte att sitta inne!!

Annars har det faktiskt inte hänt nåt kul! Jag ser fram emot Sthlm som faan nu...Verkar som att vädret tänker hålla i sig någorlunda oxå! Visst temperaturen på väderkartan visade runt 22-23 grader i helgen istället för 30. Men vet ni? Det är faktiskt HELT okej! Om inte bättre, för vandra runt i en storstad i 30 graders värme det vetti tusan om jag e sugen på?!

Näpp nu måste jag gå och göra i ordning mig för jobbet!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0