11:e juni

Åhhh vad tiden går fort!! Det är meningen det skall vara sommar nu! Man ska ha gjort sin första dag på stranden! Men nej, inte det! Grått och regnigt jäkla väder!

Som vanligt är jag så rastlös att jag håller på att krypa ur skinnet!! Det här med ledighet är inte min starka sida som vi alla vet, å det är alltid såhär de första veckorna efter jag slutat skolan. Det kryper i hela kroppen på mig så frustrerad blir jag! Tur att jag fortfarande har Springsteen konserterna att leva på, de ger mig en liten ro i tillvaron. Lyssna/titta på youtube-klipp och uppleva nästan exakt samma känsla som där på Stadion...mmm... =)

Idag har jag väldigt lite planer. Miss S kommer på kaffe nu vilken minut som. Sen tänkte jag kanske kanske fixa lite i mina rabatter!? Jag har ju sagt det nu i några månader känns det som men precis som med allt annat har det glömts bort. Eller rättare sagt inte hunnits med! Men ligga där ute när det regnar? Vem vill det?

Ikväll ska jag fika lite med A, och det skall ju bli trevligt....men jag vill göra nåt!! Hoppas Stockholms-weekenden med T blir av för annars blir jag galen! Jag har haft massor med grejer att se fram emot hela våren å nu e dom slut!! Fatta jobbig känsla!?

Ja ja, nog från mig i detta inlägg. Vi hörs senare!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0