Trött!!!

Känns som att jag kommer va trött hela livet!! Men i morrn e jag ledig och då måste jag passa på att sova ut lite! Det är ju dags för Rhapsody i morrn me jobbet! Ska bli jättekul! Vi tänkte börja hemma hos mig vid 17 för att sen åka till idrottsplatsen där det är och sen antagligen gå ut. Jag jobbar ju på söndag iofs. Men det är ju inte precis som att det är första gången jag festar en lördag och jobbar en söndag?! Kom igen nu AK!! Du måste ju följa med! Du fattar väl att ingenting bli lika kul utan dig!! Lös detta nu tycker jag!! =)

Igår hände inte så mycket. Jag åkte till jobbet och gjorde mina 4 timmar. Inte alltför ansträngande faktiskt! Idag är det ju 10-19 som gäller. Min lyx-fredags tid! Jag jobbar ju iofs endast 2 fredagar på hela sommaren. Och när dom väl inträffar så går jag till 19. Helt okej faktiskt! Det va mutan jag fick för att jobba några måndagar, och för mig är fredagen viktigare än måndagen så kanonbra för mig! Snart går alla roliga människor på jobbet på semester å då blir det ju inte lika kul att jobba! Usch och fy!! Jag har inte ens frågat om semester än så det är väl inte så stor chans att jag får nån! Jag "glömde" det i våras nämligen så då kan man ju få lida för det i efterhand...kul kul...

Näpp nu ska jag fixa till mig inför jobbet! Ikväll blir det vinkväll här med V! Lite "kick-off" för att fira ensamheten och semestern kan man säga! Haha! Öppet hus hos mig i 14 dagar från och med ikväll! Jajemen! ;-)

Puss//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

jaha då blev kanske inte planerna som bestämt då kanske???du måste skriva om det i bloggen så jag får veta!!!Jag messar dig i morgon om jag ska me i morgon!!!

2009-07-10 @ 21:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0