Tisdag 28:e juli

Hej vänner...Jag lever, men det är faktiskt precis. Igår va på många sätt den värsta dagen i mitt liv. Jag fick verkligen bekänna färg och känna att jag levde om man säger så...Men nu är det ny dag och nya utmaningar! Dock vet jag inte om jag känner för speciellt många fler utmaningar för det har vart tillräckligt av dom det sista, så jag hoppas att arbetsdagen blir lugn och sansad för min del...

Jobbet är hysteriskt just nu! Jag va inte i butiken på hela dagen igår, men jag hörde ifrån andra att det va mindre kul. Köer till Falkenberg, inte en parkering i hela Ullared, inte ens till personalen! Och jag tror att dom stämplade ut runt 21.00 igår kväll. Jättekul?! Idag jobbar jag till stängning och min plan är definitivt att stämpla ut innan 21 det kan jag ju säga!

Jag har inte så mycket mer att berätta om just nu känner jag. AK! Nu jobbar jag till torsdag och är sen ledig i 8 dagar. Blir det kaffe nån dag då eller?! Hade vart nice =)

Hörs igen!

Puss//L

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

självklart kaffe det har jag alltid lust me:) va du i p-köp igår eller?

2009-07-28 @ 15:25:25
Postat av: Anonym

Japp P-köp it was! Idag har jag dock vart i butiken men det var inte alls lika mycket att göra idag så det va helt ok! Du vet ju själv att stämningen är SÅ mycket bättre när "vissa" har semester!? Helt konstigt vad det kan göra på en hel avdelning att hon e borta? Är så sjukt avslappnat allting! Men vi hörs en dag framöver! Är det denna helgen ni ska iväg eller?

2009-07-28 @ 22:59:54
Postat av: Anna-Karin

nepp det e nästa helg vi ska iväg...men nusse jobbar ju nästa vecka så jag kan dricka kaffe alla dar i veckan.....ja helskönt när hon e ledig!!!Så ni har ju nästan semester men se upp för J på min avdelning för hon rapporterar allt hon ser....

2009-07-29 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0