Stressig dag framför mig

Blev inget bloggat igår...Svarade på lite kommentarer sen orkade jag inte hålla ögonen öppna längre utan somnade som en stock! I soffan dessutom! Vaknade upp fastlimmad i skinnsoffan vid 4 i morse...mmm, va skönt! Inte alls varmt jag lovar ;-)

Gårdagen på jobbet va väl annars ganska lugn...Hände nog ingenting värt att berätta här tror jag?!

Idag har jag en stressdag framför mig. Mitt tåg till Sthlm går ju 05.30 i morgon bitti så dagen kommer bestå av tvättning, packning och städning. Måste även köra till jobbet och handla lite inför trippen. Jag har inte hunnit det i veckan nämligen...Men jag behöver bara lite smågrejer så det ska nog gå fort. E bara så jäkla jobbigt att åka dit nu på dagen i värmen! Jag kan inte åka ikväll för då ska jag ut en sväng på stan e det tänkt. Inte direkt nåt roligt event, men jag ska ut och ta  nån öl med mina föräldrar som firar semester idag. De ville träffa oss innan vi åker iväg på våra resor. Inte för att min är speciellt lång, men mina föräldrar åker när jag kommer hem så det är därför vi inte kommer ses på ett tag. Men det kan väl bli trevligt får vi tro.

Nä hörrni jag tror jag återkommer när jag har nåt kul att skriva om istället! Hörs senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0